Salong Vänner

Sammanfattning

För att ett företag ska ha en konkret och stark grund att utgå ifrån är det viktigt att redan vid start budgetera för en grundlig genomgång och definition av företagets identitet. Vi på IRMA AB har fått förmånen att hjälpa Salong Vänner i Jönköping med att ta fram en marknads- och contentplan, samt formulera varumärkesstrategi och skapa en genomgående grafisk profil som ger Salong Vänner en stark identitet redan från start. Nu arbetar vi kontinuerligt med Salong Vänners sociala medier där vi tar fram innehåll, schemalägger och publicerar inlägg.

Detaljer

Projekt: Varumärkesidentitet
Kund: 
Salong Vänner
Leverans:
 Marknadsplan, contentplan, logotyp, grafisk profil, porträtt, webbplats, presentkort, visitkort och sociala medier.

vanner-lina-2-bw
vanner-camilla-2-bw
vanner-janne-2-bw
vanner-molly-2-bw