Vilka är IRMA?
– ett vinnande koncept
Så lyckas du med din marknadsföring i tre steg;
01
Hur ni vill uppfattas
Ett varumärke är en identitet och människors förväntan på till exempel en produkt, en tjänst, ett företag eller en destination. Att bygga ett varumärke kräver en strategi som utgår från ert företags syfte, mening och mål.
Vi på IRMA analyserar, konkretiserar och utvecklar företagets information och sammanställer ett styrdokument för att få fram ett tydligt varumärke för ert företag.
02
Se ut som ni vill uppfattas
Ett företags utseende, språk och känsla framkallar tankar och uppfattningar om företaget. Det som visas upp bör därför spegla företagets identitet. Genom till exempel företagets logotyp, bilder och filmer, uttryck och webbdesign, påverkar ni hur företaget ska uppfattas.
Det är viktigt att allt material är strukturerat och håller samma linje rakt igenom. IRMA tar fram ett genomgående grafiskt koncept, grafisk profil, som grundar sig i företagets identitet.
03
Nå ut till er målgrupp
Nå ut med marknadsföring i rätt kanaler, med rätt budskap och till rätt målgrupp. Vi på IRMA tar fram en kommunikationsplan som beskriver hur, var och när ni ska marknadsföra er samt marknadsföringens mål och syften. Vi arbetar sedan operativt med marknadsföringsaktiviteterna för att uppnå bäst resultat.
Kunderna får ordet;
Kunderna får ordet;